tisdag 28 januari 2014

Födelsedag i Afrika!

Inte trodde jag väl för ett år sen att jag skulle fira min nästa fördelsedag i Afrika. Men det gjorde jag. Och OJ vad jag gjorde det.

Inte nog med att mamma och pappa nu är på besök, dessutom blev jag firad av ett gäng av dom allra bästa här nere. Som till exempel:

Thabo & Nosipho
Karin & Mister
Jeff & Mamma
Ted, Pappa & Pajjen
Ebba & Neo
Lisa, Ted, Pappa, Alexandra, Oscar, Otto, Pajjen och Olov
Några till som inte kom med på kort förgyllde också min dag. Emanuel, Donald, Sbusisu!

Självklart fanns det också tid för annat än mingel, som till exempel Facebook-skola.


Det allra bästa var när Alexgänget + Donald gav mig en dansuppvisning i present!


...och sen fick vi alla sluta upp. 


Tack för en fantastisk dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar